Nu credeam ca exista asa ceva!

11 comentarii

Filed under Video

11 responses to “Nu credeam ca exista asa ceva!

  1. Petrica

    Seamana mai degraba cu propaganda lui Hitler ceea ce ma face sa ma intreb care dintre cele doua tabere au fost personaje cu adevarat diabolice (dictatori precum Hitler sau asa zisii reprezentanti ai bisericii?, macar hitler era sincer spunea exact care sunt intentiile lui)

  2. Asta e nebunie și abuz față de copiii ăia.

  3. hala

    Tu esti satanist si nu cunosti puterea divina.Rusine!!

  4. marius marius

    i-mi pare rau ca nu mi s-a oprit curentul cind am intrat pe site-ul asta, si sa fi avut si bateria descarcata la leptop…! astea sint site-uri pentru cei ce mai cred inca in spiridusi, strumfi,…etc

  5. i-mi pare rau ca nu mi s-a oprit curentul cind am intrat pe site-ul asta, si sa fi avut si bateria descarcata la leptop…! astea sint site-uri pentru cei ce mai cred inca in spiridusi, strumfi,…etc

  6. alexandra necula

    dupa ce am vazut asta, imi doresc sa fi fost un dumnezeu sa-l arda pe idiotu ala spalator de creiere.

  7. Radu

    Nu mi-am inchipuit ca pot exista oameni (multi) atat de redusi. Ce specie „inteligenta” mai suntem… :))

  8. bianka

    mare e gradina,poarta e deschisa,iar prostii sar gardul:)))

Lasă un răspuns

